اولترابوک ۱۲.۵ اینچ سامسونگ سری ۳ مدل 350U2A
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اولترابوک ۱۲.۵ اینچ سامسونگ سری ۳ مدل 350U2A
نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1390
بازدید : 71
نویسنده : mohammad sajad

هرچند هنوز تمرکز بازار برروی لپ تاپ های ۱۵ اینچ است. اما افرادی نیز پیدا می شوند که بدنبال قابلیت حمل آسان و وزن و ضخامت کم نوت بوک  باشند. به هر حال اگر قصد دارید هر روز لپ تاپ خود را همراه داشته باشید و از آن در سفر استفاده کنید٬ بدون شک لپ تاپ های سنگین وزن ۱۵ اینچ شما را ماٌیوس خواهند کرد. اولترابوک ها برخلاف نت بوک ها قدرت بازده نسبتا بالایی داشته ولی در عین حال وزن و ضخامت بسیار کمی دارند. قدرت٬ ظرافت و سبکی اولترابوک‌ها باعث شده تا این دسته از لپ تاپ ها را به یکی از بهترین انتخاب های ویندوزی تبدیل نموده و نظر افرادی که همانند من همیشه و هر جا لپ تاپ خود را همراه دارند٬ جلب کند.

لپ تاپ سری ۳ سامسونگ توسط هوردادرایان نماینده رسمی نوت بوک های سامسونگ در ایران در اختیار زومیت قرار داده شد.

نگاه اول: ظاهر و طراحی اولترابوک 530U2A سامسونگ

بسته بندی و جعبه سری ۳ سامسونگ تفاوت های زیادی نسبت به سری های ۷ و ۹ این شرکت می کند. بسته بندی محصول شباهت زیادی به برندهای موجود در بازار دارد و این در حالی است که بسته بندی سری ۷ و ۹ سامسونگ شبیه به مک بوک های اپل است. اما نحوه بسته بندی به شکلی است که سلامت لپ تاپ در مقابل ضربه های احتمالی حفظ می شود. سامسونگ٬ 350U2A را در دو رنگ مشکی و صورتی تولید و روانه بازار کرده است.

530u2a_black_pinkنمونه صورتی رنگ این لپ تاپ برای آزمایش و بررسی بدست زومیت رسید. بلافاصله پس از خارج کردن لپ تاپ از جعبه متوجه وزن فوق العاده سبک و دوست داشتنی آن خواهید شد. 350U2A تنها ۱.۳۵ کیلوگرم وزن و ۲۰.۶ میلی متر ضخامت دارد. یعنی این لپ تاپ حدود ۱ کیلوگرم از نوت بوک ۱۴ اینچ من سبک تر است٬ اگر شما هم مثل من هر روز لپ تاپ خود را حمل می کنید حتما می دانید که ۱۰۰ گرم هم در وزن نوت بوک کاملا محسوس است.


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: